Oma töötajatele, klientidele ja koostööpartneritele kingituste tegemiseks ei pea ilmtingimata jõule ega sünnipäeva ootama, hea tööandja peab neid meeles ka teistel olulistel tähtpäevadel. Käesolevas blogipostituses anname mõned head ideed, mida ja millal kinkida võiks. Esmalt jagame kingisaajad kolme kategooriasse:
- Oma ettevõtte töötajaid tasub meeles pidada nii sünnipäeval, tööjuubeli puhul kui ka tähtsamate isiklike sündmuste, näiteks pulmade, lapse sünni ja lapse koolimineku puhul. Lisaks eelmainitule ei tasu unustada ka kingitusi suvepäevade ning muude toredate ühistegevuste puhul. Ettevõtte brändinguga tooteid uhkusega kandvad töötajad on ettevõttele parim reklaam.
- Koostööpartnereid oleks tore üllatada juubeliaasta või mõne muu tähtsa aastanumbri täitumise puhul.
- Klientidele tasuks kingitusi teha nii töö aastapäevadel kui ka kontaktisikute sünnipäevade puhul.
Kingituste puhul tasub meeles pidada kuldreeglit, et see peab olema praktiline, läbimõeldud ja soovituslikult ühtima ka ettevõtte tegevusvaldkonnaga. Läbimõeldud ja hea sõnumiga kingitus võib potentsiaalsel kliendil olla kasutuses kuid ja isegi aastaid, tagades pikaajalise mõju ja tuntuse meene ühekordse tootmiskulu eest. Kingituse eesmärk tasub enne kingi tegemist hoolega läbi mõelda, sest keegi ei soovi endale kapinurka seisma järjekordset nodi. Arvesse tasuks võtta ka kingisaaja personaalseid eelistusi.
Aga mida siis ikkagi kinkida? Tähtpäevad võiks jagada erinevatesse kategooriatesse. Kui tegemist on mõne suurema juubeli või sündmusega, võiks kingitus jääda keskmisesse hinnaklassi, suvepäevade, messide ja muude tähtpäevade kingituste hulka võivad kuuluda mälupulgad, pastakad, mütsid, sallid ja muu „kergem“ kingikraam. Püsiklientidele on parem kinkida väärtuslikumaid ja ainulaadsemaid kingitusi, millega näitate välja nende tähtsust oma ettevõttele. Inimesed eelistavad kingitusi, mis nende igapäevast elu lihtsamaks ja mugavaks teevad, sinna alla kuuluvad näiteks:
- Kvaliteetne riideese (näiteks jope, dressipluus või spordiriided). Lapse sünni puhul võib lasta kujundada ka mõne vahva sõnumi või ettevõtte brändinguga beebiriiete komplekti või teki.
- Reisitarvikud (kohvrikaal, kaelapadi, kosmeetikakott jms). Kui tegemist on inimesega, kes tööga seotult või miks ka mitte isiklikus elus palju reisib, oskab ta seda kingitust väga hinnata.
- Tehnika (kõrvaklapid, bluetooth kõlar, akupank jms). Tehnikavidinad on aegumatud ja on suur tõenäosus, et inimene kasutab seda pikka aega. Kui tootele on lisatud ka ettevõtte logo või bränding, aitab see kasvatada viimase tuntust.
Miks aga tasub üldse reklaamkingitusi teha? Põhjuseid selleks on mitmeid, lisaks sellele, et kasvatad brändituntust, aitab kingitus luua ka vahetut emotsiooni. Nutikas kingitus klientide, koostööparnterite ja töötajate tänamiseks, premeerimiseks ja meelespidamiseks loob hea emotsiooni ning tugevdab koostöösuhteid. Kingituse personaalsel üleandmisel on seda esmast emotsiooni võimalik ka vahetult kogeda ning vajadusel tagasisidet arvesse võtta.
Edukat kinkimist!
Kruze Disain soovib kinkimise rõõmu ja brändimise tarkust!
Kruze Disain pakub Eesti mitmekesisemat masinaparki äri- ja reklaamkingituste toodete trükiks alates siidi-, tampo- ja digitaalsest trükist kuni kuumpress-, sublimatsioon- ja UV-trüki ning tikkimiseni. Kuna tootmine toimub Eestis kohapeal, on teenus kiire ja paindlik.
#kruzedisain #kruze #disain #logo #kuumpresstrükk #eluviis #bränding #hooldus #tootehooldus #logoga #reklaamkink #ärimeene #ärikingitus #kingitus #planeerimine #reklaammeened #kinkekomplektid #giftset #personaliseeritud #korporatiivkingitused #nimelisedkingitused #kingidkollektiivile #kingitused #tsärgid #koostöö #kingiideed #uusärihooaeg #sügistooted #ärihooaeg #kingidpartneritele