Soovid hoida raha kokku? Ei soovi kulutada aega disaineriga nõupidamiseks? Ei ole aega mõelda meeldejäävat sõnumit, mis kingisaajat kõnetaks? Soovid midagi lihtsalt, kiiresti ja odavalt?
Kahjuks või õnneks on need ajad möödas, mil inimesed suure rõõmuga ükskõik mis toote vastu võtsid ja sellel asetsevat logo imetlesid. Suurtes valikute ja asjade maailmas peab reklaamkingitus olema eeskätt meeldejääv. Kasvõi korraks võiks see tekitada mingi emotsiooni – naeru, muige vms. Esindab see ju Sinu brändi, selle väärtuseid ja olemust. Ning kindlasti ei ole Sinu bränd näotu ega lihtsasti unustatav?
Meeldejääva ja erilise reklaamkingituse loomisel tulevad mängu kolm olulist komponent:
– disainer, kes ägeda ja vaimuka idee üles joonistab;
– trükimeister, kes oma teadmiste ja vahenditega idee ellu viib;
– projektijuht, kes pakub lahendusi, vajadusel leiab võimaluse ja ressursid loovuseks ning paneb kõik osapooled koos tööle.
Vahest piisab emotsiooni loomiseks ka erilisest töötlusest. Kuidas on võimalik trükitehnoloogiaga disain „ellu äratada“? Efektseid lahendusi on palju. Lisaks trükkimisel abiks olevatele kaasaegsetele seadmetele ja uutele tehnoloogiatele on valikus ka palju värve, kilesid, niite ja muid abivahendeid, mis muudavad trüki või tikandi efektsemaks..
1. Metallikvärvi ja metallikniidi kasutamine muudab trüki või tikandi lihtsa vaevaga säravamaks, luksuslikumaks ja isegi kuninglikumaks.
2. 3D tehnika kasutamine aitab rõhutada teatud kujunduselemente ja muudab disaini ruumiliseks. Antud tehnikat saab teostada nii siiditrüki, kuumpressi kui ka tikandiga.
3. Helkurtrükk ehk valgust tagasi peegeldav trükk on hea võimalus teha sõnum ka pimedal ajal nähtavaks.
4. Järelhelenduva (fosfor) trüki efekt avaldub pimedas ja eristub helkurtrükist selle poolest, et helendamiseks ei ole vaja valgusvihu peale langemist, vaid piisab hetkelisest valguse käes viibimisest (nii-öelda laadimisest). Antud efekti saab teostada nii trükis kui tikandis.
Peale nelja eelnimetatud võimaluse on veel lisaks paksemapinnalisi, kõrgläikelisi, neoonvärvilisi ja terve hulk teisi efektseid lahendusi, mis aitavad trükil eristuda ja muuta reklaamkingituse silmapaistvamaks. NB! Oluline on siinkohal meeles pidada, et efektse tulemuse saavutamiseks tuleb juba kujundamise algfaasis arvestada nõudmistega, mida efekttrükk vajab.
Seega, mõtle läbi, mis on oodatud tulemus ning pea nõu disaineri ja projektijuhiga, kes aitavad idee teostamiseks soovitada parimaid trükitehnoloogiad. Ja nii võid olla kindel, et järgmine reklaamkingitus, mis Sinu brändi esindab, on niivõrd äge, et kingisaajad räägivad sellest oma sõpradelegi.