Äri- ja reklaamkingituste otstarbest ja vajalikkusest oleme varasemates postitustes juba juttu teinud. Sel korral keskendume sisulisemale poolele – nimelt idee ja sõnum selle taga. Ärikingitus annab lisavõimaluse oma toote või teenuse tutvustamiseks, olles tarbija jaoks kaubamärgi konkreetseks käepikenduseks. Ent kuidas tagada, et tänapäevases info ülekülluses oleks kingitus unikaalne ja meeldejääv ning täidaks oma rolli?
Selleks, et reklaamkingitus saavutaks oodatud tulemusi, peab selle sõnum olema loogiliselt seotud ettevõtte tegevuse ja turundusstrateegiaga. Sõnumi all ei mõtle me vaid tootele lisatud tunnuslauset, vaid kingituse omadusi, kasutusviisi, kvaliteeti ja paljusid teisi tunnetuslikke aspekte, mida kingisaaja alateadlikult tajub. Näiteks on kaheldav, kas spordiklubil on mõistlik saata koostööpartnerile kingituseks rammusaid kreemitorte või luksusautode maaletoojal odavaid, vaid ühte pesukorda kannatavaid T-särke.
Kingituste planeerimisel ammuta inspiratsiooni parimatest praktikatest, oma tegevusalast, tellitava toote omadustest ja sihtrühmast. Lisaks tasub meeles pidada, et reklaamkingituste valdkonnas tagab uudsuse enamasti läbimõeldud sõnumistrateegia, mis peab kooskõlas olema ettevõtte väärtuste, eesmärkide ja põhitegevusega.
Kui eelmises blogipostituses jagatud meenete aastaplaan on alla laetud, esmased ideed kaardistatud ja aeg kingitusi kavandama hakata, ent ideid napib, siis loe edasi. Selleks, et planeerimine ja teostus hõlpsamalt sujuks, toome teieni põnevaid äri- ja reklaamkingituste näiteid üle maailma.
Foto allikas
Volkswagen saatis klientidele ja koostööpartneritele kingituseks „maailma kõige keskonnasõbralikuma“ kalendri, mille sõnum on suunata inimesi rohelisema mõtlemise poole. Tegemist on papist nutitelefoni hoidjaga, mis kuvab alati kõige uuemat kalendrit.
Foto allikas
Autotootja Ford tutvustas läbi kavala disaini tikkude pakil oma uut, eriti suure kastiga autot.
Foto: Pinterest
Nutikas digitaalne visiitkaardi lahendus, kus tutvustav info on laetud kaardi küljes olevale mälupulgale.
Foto: Pinterest
Tabavalt kilekotile trükitud reklaam küüntenärimise vastasele lakile.
Foto allikas
Nutikas kõrvatroppide pakendi disain, kus nupust saab justkui volüümi maha keerata.
Foto: Pinterest
Kodukaupade poe Home Depot tööriistakujulised kommid.
Foto: Pinterest
Kinnisvara ettevõtte logo ja tabava sõnumiga kommid.
Foto: Pinterest
Kullerveo firma DHL erinevate otstega laadimisjuhe, mis sümboliseerib ettevõtte laia teenustevaikut.
Julgustame kõiki laskma oma ideedel lennata, et silmapüüdvaid lahendusi luua! Tasub siiski läbi mõelda ka võimalikud riskid, millega võid kasu asemel endale hoopis karuteene teha. Vältida tasuks usuga seotud esemete kasutamist reklaamkinkidena, samuti ei ole hea mõte siduda kingitusi poliitikaga. Läbi tasub mõelda ka toodete ohutus: ei soovi ju keegi, et kingisaaja ennast või teisi kingitusega kogemata vigastaks. Ettevaatlik tasub olla ka ühekordseks kasutuseks mõeldud toodetega, eriti kui ettevõtte tegevus on seotud taaskasutusega või kui väärtuseks on keskkonnasäästlikkus ja jätkusuutlikkus.
Edukat planeerimist! Kui jääd heade mõtete genereerimisega hätta, siis võta meiega julgesti ühendust!
#kruzedisain #kruze #disain #logo #kuumpresstrükk #eluviis #bränding #hooldus #tootehooldus #logoga #reklaamkink #ärimeene #ärikingitus #kingitus #planeerimine #reklaammeened #kinkekomplektid #giftset #personaliseeritud #korporatiivkingitused #nimelisedkingitused #kingidkollektiivile #kingitused #tsärgid #koostöö #kingiideed #uusärihooaeg #sügistooted #ärihooaeg #kingidpartneritele