Kingituse saamine on positiivne kogemus, mis loob saaja ja kinkija ning tema esindatava ettevõtte/kaubamärgi vahel emotsionaalse sideme. Meeldejääv ja praktiline ärikingitus koostööpartnerile on läbimõeldud turundustegevus ning investeering tulevikku. Aga milline on see kink, mida saaja tõesti hindaks?
Kingituste psühholoogia
Kõik inimesed teavad, kui äge tunne on saada ootamatu üllatuse osaliseks, jõudku see ärikingitus kohale isiklikult või posti teel. See mõjutab vastastikust usaldust ning motiveerib senisest tihedamale koostööle. Muide, uuringute järgi väidavad lõviosa tarbijatest, et teevad suurema tõenäosusega koostööd ettevõttega, mis pakub isikupärastatud kogemusi. See tähendab, et õige kingituse õigel ajal saatmine võib potentsiaalseid inimesi motiveerida soovitud toimingu tegemiseks, näiteks ostlemiseks, teenuse kasutamiseks, kinkija suhtes positiivsete otsuse tegemiseks ning ka soovituste andmiseks. Lisaks soodustavad äri- ja reklaamkingitused ühtekuuluvustunnet.
Stiilne ei tähenda alati kallist
Ärikingitused peaksid olema eelkõige stiilsed ning seonduma ettevõtte tegevuse ja visiooniga. See tähendab, et kui transpordi- ja logistikafirmadele sobib näiteks rongi- või veokikujuline meene, siis metsandus- ja majutusevõte ning ilusalong peaksid siduma oma kingitused just enda tegevusalaga. Stiilne ei tähenda alati kallist, vaid äri- või reklaamkingitus peaks olema pigem praktiline, meeldejääv ja miks mitte lõbus! Kui soovid kinkida sama asja mitmele koostööpartnerile, tasuks mõelda iga eseme isikupärastamisele vastavalt saajale. Näitena võib tuua nimelise vihmavarju, kruusi, pleedi või rannatooli.
Keskkonnasõbralikkus on IN
Kinki valides tasub mõelda, kas kink pakub üllatust üheks korraks ja selle saab ära tarbida nagu karbitäie kompvekke, paki head kohvi ning kinkekaardi spaasse/restorani/teatrisse. Või jääb kingitus kinkijat meenutama veel pikkadeks aastateks, olles nii praktiline kui ka samas keskkonnasõbralik. Just keskkonnasõbralikkus on viimastel aastatel tõusnud trendiks, mida hinnatakse kõrgelt, näiteks taaskasutusmaterjalidest märkmikud ja pliiatsid, Fair Trade tooteid ning ettevõtte logoga riidest poekotid, toidukarbid või metallist joogikõrred.
Kingitus kui personaalse tunnustuse märk
Peamine põhjus, miks klientidele ja koostööpartneritele kinke teha, on lugupidamine. Ärimaailm meie ümber on muutunud väga konkurentsitihedaks ning olukord klientide ja partnerite võitmisel on keeruline. Seega võivad just kingitused olla need, mis kinnitavad saajale, et neid hinnatakse. Kaunis on saata koostööpartneritele ärikingitusi nii tunnustuse või ettevõtte eesmärkide saavutamise puhul, ent ka isiklike sündmuste puhul nagu sünnipäev, uue pereliikme lisandumine või muud personaalsed saavutused.
Ära mõtle üle!
Kui tunned, et Sul puuduvad ideed laheda ärikingituse tegemiseks, siis ära kuluta rohkem oma kallist aega! Pöördu Kruze Disaini poole ja koos leiame kõige vägevama lahenduse.
Kruze Disaini tootevalikust leiad kindlasti sobiva ja personaalse kingituse igale kliendile, töötajale ja koostööpartnerile. Võta meiega ühendust kruze@kruze.ee või broneeri virtuaalkohtumine Kruze müügiesindajaga SIIN ja leiame üheskoos parima lahenduse!
Kruze Disain soovib kinkimise rõõmu ja brändimise tarkust!
#kruzedisain #kruze #disain #logo #kuumpresstrükk #eluviis #bränding #hooldus #tootehooldus #logoga #reklaamkink #ärimeene #ärikingitus #kingitus #planeerimine #reklaammeened #kinkekomplektid #giftset #personaliseeritud #korporatiivkingitused #nimelisedkingitused #kingidkollektiivile #kingitused #tsärgid #koostöö #kingiideed #uusärihooaeg #sügistooted #ärihooaeg #kingidpartneritele